Vážení zákazníci,
aktuálně není fungování našeho obchodu kvůli zavedeným opatřením proti šíření koronaviru nijak ovlivněno a můžete i nadále objednávat svou kávu, kterou Vám dodáme způsoby, na které jste zvyklí.
K určitým omezením však dochází na straně dopravců a proto prosíme o pochopení a přizpůsobení se aktuální situaci:
1. Zásilkovna
Fungování výdejních míst Zásilkovny není omezeno a po aktualizaci vládního prohlášení z neděle 15. března mohou být obchody, které slouží k výdeji zásilek, otevřeny. Obchody, které se i tak rozhodly zavřít, promítnou tuto skutečnost do databáze Zásilkovny a nebude možné je z Vaší strany k výdeji zásilek vybrat. Stále tedy máte k dispozici tisíce fungujících výdejních míst.
Zásilkovna však omezila možnost platit hotově a aktuálně umožňuje na výdejních místech pouze platbu kartou. Pokud tedy nemáte možnost zaplatit platební kartou při vyzvednutí zásilky, použijte prosím přímo v našem obchodu platbu převodem, případně kartou. Pokud chcete zaplatit dobírku hotově, zvolte si prosím jiný způsob dopravy.
2. Ostatní dopravci
Někteří další dopravci se rozhodli uzavřít síť výdejních míst (DPD) a také omezují platby hotovostí. Pokud potřebujete volit odeslání zboží na dobírku a platit hotově, bude v současné době nejjistější použít Českou poštu. Pokud chcete platit kartou, mělo by to být bezproblémové u všech dopravců, které k doručování zásilek používáme (DPD, InTime, Česká pošta).
3. Mírná zdržení při doručování
Zaznamenali jsme mírná zdržení v doručování zásilek (1-2 dny oproti normálu). Prosíme Vás o porozumění. U nás v obchodě zatím fungujeme s plnou pracovní silou, nicméně dopravci mají řadu zaměstnanců doma a může tak docházet k mírným zpožděním i nadále.
Žádná další omezení v současné době (25.10.2020) neregistrujeme, i tak prosíme o pochopení současné situace, která vyžaduje přísná opatření od všech zúčastněných stran, abychom ji přečkali pokudmožno bez vážných zdravotních důsledků.